Összes oldalmegjelenítés

2011. április 19., kedd

Duplamagos csirke



Ma este egy nagyon gyors, könnyű és egészséges ételt készítettem. A duplamagos csirke alapja vékonyra kiklopfolt csirkemell, amit finom szószban áztatás után, szezámmag és napraforgómag keverékében forgattam meg. Miután a csirkemell jól érezte magát, és jól elázott, közepesen forró olajban gyorsan kisütöttem. Friss salátával valami isteni, ahogy a napraforgómag és a szezámmag kéregszerűen rásül a husikára.



Hozzávalók:



4 csirkemell vékonyra klopfolva



2 tojás



só, bors, szójaszósz



szezámmag és napraforgómag



Először elkészül a szósz: 2 tojást, sót, borsot, és két kanál szójaszószt habosra keverek, ebbe helyezem a vékonyra vert csirkehusikat legalább fél órára. Felmelegítek olajat, és a napraforgómag és szezámmag keverékébe panírozott husikákat átsütöm kb 5 perc alatt. Ropogós fejessaláta vagy párolt vegyes zöldség köret passzol hozzá legjobban.



Rá kellett jönnöm már sok-sok próbálkozás után, hogy a családból leginkább én vagyok az aki szívesen kipróbál újdonságokat, a többiek nem annyira, így sütöttem néhány szelet natúr csirkemell szeletet is a biztonság kedvéért.:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése